27 Nisan 2011 Çarşamba

KABAK - BROKKOLi


Ben bebegime her ögün taze taze hazirlayip yediriyorum. Belkide bu malzemeler cok az diyebilirsiniz. Yaptigim her ögün miktarina göre yaziyorum tarifleri. Saklayip daha sonra yedirmiyorum. Bütün Annelerede bu sekilde yapmasini tavsiye ediyorum.

6.aydan itibaren...


MALZEMELER


  •  2 Adet Kabak
  •  3 Parca Koparilmis Brokoli
  •  1 Cay Kasigi Tereyagi
  •  1 Bardak Su


YAPILISI

  • Kabaklari güzelce yikayip kabuklarini soymadan kücük kücük dograyin ve bir defa yikayin.
  • Brokoli parcalarinida güzelce yikayin.
  • 1 bardak suyun icerisine dogranmis kabaklari, brokolileri ve bir kasik tereyagini ekleyip yaklasik yarim saat haslayin.
  • Haslanmakta olan sebzelerin suyunu iyice cektirin.
  • Suyunu cekmis olup haslanan sebzeleri sonra mixerle ezerek bebegimize yedirebiliriz :)  
  • Kivami ne cok sivi nede cok koyu olmali...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Büssürü Yorum Bekliyorum :)

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...