25 Nisan 2011 Pazartesi

HAVUC PATATES PiRiNC


Kizim icin yaptigim degisik mama tariflerini siz anneler icinde paylasmak istedim :)

Bazi Doktorlar 6. aydan sonra ek gidalara baslanmasini tavsiye ediyor. 
Ben ek gidalara 4.aydan itibaren basladim.
Ben hep kendim pisirdigim mamalari her gün taze taze hazirlayip yediriyorum. Saklayip diger günler yedirmiyorum. Annelerede hep bu sekilde her gün taze taze hazirlayip yedirmelerini tavsiye ediyorum.



6.aydan itibaren...




MALZEMELER

  •  2 Adet Havuc
  •  2 Adet Patetes
  •  1 Yemek Kasigi Pirinc
  •  1 Bardak Su


YAPILISI
  • Havuclari güzelce yikayip kabuklarini soymadan kücük kücük dograyin ve bir defa yikayin.
  • Patatesleride güzelce yikayip kabuklarini soyup yine ayni sekilde kücük kücük dograyin ve yikayin.
  • Pirincleride yikayin ve süzün.
  • 1 bardak suyun icerisine havuclari patatesi ve pirinci ekleyip yaklasik yarim saat haslayin.
  • Haslandiktan sonra mixerle ezerek bebegimize yedirebiliriz :)  
  • Kivami ne cok sivi nede cok koyu olmali...

1 yorum:

  1. canım ne güzel resimlemişsin ellerın dert gormesın kızına afiyet bal olsun ,şifa olsun

    YanıtlaSil

Büssürü Yorum Bekliyorum :)

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...